Posted by: sanatatearurala | June 6, 2011

Vlad Tepes 4-5 iunie

“Cum satul Vlad Ţepeş n-a mai cunoscut niciodată aşa o invazie de halate albe, lumea s-a strâns în curtea dispensarului ca duminica la biserică. ” este descrierea celor de la Realitaea TV in articolul despre actiunea noastra! Articolul intreg il puteti vizualiza AICI.
Dupa cum v-am anuntat, weekend-ul aceasta am avut treaba multa! Am fost 2 zile la rand in satul Vlad Tepes din judetul Calarasi. Am fost ajutati de rezidenti dermatologi, cardiologi, reumatologi si diabetologi si de o echipa de audiologi.
Duminica am fost nevoiti sa chemam de 2 ori ambulanta intrucat am avut 2 pacienti care prezentau semne clare de infarct miocardic acut. Acestia au fost dusi la spitalul judetean din Calarasi unde au putut primi ingrijirile necesare. In rest, patologiile descoperite au fost foarte diverse: de la boli reumatologice ca spondilita ankilopoietica, poliartrita reumatoida, pana la suspiciune de tumora pulmonara si adenom prostatic. De asemenea ne-am confruntat si cu cateva cazuri de tuberculoza activa, pacientii respectivi ignorand tratamentul prescris cu ceva timp in urma. Cert este ca din aproximativ 75 de pacienti, doar legat de 2 dintre ei putem spune ca erau sanatosi.
Pozele le puteti vizualiza in sectiunea IMAGINI.
Image and video hosting by TinyPic

Reportaj Realitatea TV:

Leave a Reply

Categories