Posted by: sanatatearurala | May 30, 2011

28-29 mai – Mironesti

Weekend-ul acesta a fost extraordinar de prolific! Am avut un loc unde am putut sa ne facem treaba ca la carte: Casa de batrani din satul Mironesti, dupa cum v-am anuntat. Ideal ar fi fost sa avem mai multa “recuzita”, insa incercam sa ne descurcam cu ce avem. Nu ne-am asteptat sa reusim sa consultam atat de multe persoane! Au fost 85 la numar si ne-am bucurat foarte mult sa vedem cum proiectul nostru “creste” de la un weekend la altul.
Va lasam in compania catorva poze de la locul faptei. Enjoy!

Leave a Reply

Categories